Accions del BiTer, La bicicleta a TerrassaLa bicicleta i el BiTer, protagonistes del programa «La Nit dels Savis» (19/5/17) de Canal Terrassa Bici Terrassa Club24 de maig de 20170 Comentaris2721 Min Llegir CasaLa bicicleta i el BiTer, protagonistes del programa «La Nit dels Savis» (19/5/17) de Canal Terrassa FacebookTwitterLinkedInPinterestStumbleuponCorreu electrònic Compartir El divendres 19 de maig de 2017, el programa «La Nit dels Savis» de Canal Terrassa, presentat per Jordi Dueso, va tenir com a tema principal la bicicleta i com a convidats a socis actius del BiTer. Gent GranPremsaVoluntaris Per Bici Terrassa Club Post AnteriorLa Generalitat anuncia la major inversió de la història en carrils bici: 40.000.000 € fins al 2019 Següent PostDiumenge 28 de maig: Sortida de Terrassa a Barcelona per Sant Cugat Deixa un comentari Cancel·la les respostesL'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *Salvar el meu nom, correu electrònic i el lloc web en aquest navegador per a la propera vegada que m'comentari. Articles Relacionats Ara sí! Fes el teu donatiu per portar l’aparcament de Sant Roc als tribunals Bici Terrassa Club1 de juny de 2026 El BiTer tornem a participar a la Fira Activa’t pel Medi Ambient (diumenge 7 de juny) Bici Terrassa Club25 de maig de 2026 Ja és obert el carril pedalable de 3 km entre Viladecavalls i el Roc Blanc Bici Terrassa Club20 de maig de 2026