La bicicleta i el BiTer, protagonistes del programa «La Nit dels Savis» (19/5/17) de Canal Terrassa

El divendres 19 de maig de 2017, el programa «La Nit dels Savis» de Canal Terrassa, presentat per Jordi Dueso, va tenir com a tema principal la bicicleta i com a convidats a socis actius del BiTer.

Per Bici Terrassa Club

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats