“5 dies amb bici a l’institut”

InstEGARA_5DiesAmbBici InstEGARA_5DiesAmbBici2

CAMPANYA  “5 dies amb bici a l’institut”

Una iniciativa del Servei de Mobilitat de l’Ajuntament de Terrassa amb el suport del BiciTerrassa Club (BiTer)

Descripció: L’activitat “5 dies de bici a l’institut”, tal i com indica el seu nom, consisteix en animar els i les estudiants de secundària de Terrassa a que provin de fer els seus desplaçaments a l’institut amb bicicleta durant els dies lectius fixats, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura 2014.

Dates: del 29 de setembre al 3 d’octubre de 2014

Incentiu: els que hagin anat un mínim de tres dies amb bici a l’institut, entraran en el sorteig de cadenats d’alta seguretat per a la bici i altres accessoris.

MIRA AQUÍ TOTS ELS PREMIS i la LLISTA DE PREMIATS
(col·laboren: Ferreteria Vallès24, Cicles Jordi i Elena, 9 Transport, Ciclos Morenito, Cicles Trujillo, Autoboris, Bicimarket.com, MTB a tu gusto)

Instituts que han participat:

  • Institut Terrassa (barri de Can Aurell, Rambla d’Égara 331) [WEB]
  • Institut Les Aimerigues (barri de La Maurina, C/Atenes 59) [WEB]
  • Institut Ègara (barri de Can Parellada, C/Amèrica 55) [WEB]
  • Institut Santa Eulàlia (Av. Santa Eulàlia, 72) [WEB]

I A MÉS, ELS QUE HAN VINGUT AMB BICI, HAN TINGUT UN ESMORZAR SALUDABLE!
(amb la col·laboració de CAPRABO)

Participants: Han participat en aquesta prova pilot, 30 estudiants. La participació era oberta a tot l’alumnat de secundària dels instituts participants. Només calia demanar la butlleta de participació, durant la setmana del 22 al 26 de setembre a la consergeria de l’institut.

Els aparcaments de bicicletes dels instituts

Tots els centres participants compten amb un aparcament de bicicletes a l’interior del recinte.

Ègara                                                                    Santa Eulàlia
2014-09-29 10.41.53
IMG_2221
Terrassa                                                                  Aimerigues
DSCF7621 2014-10-01 10.41.37

En el cas d’haver d’ampliar o renovar els aparcaments de bicicletes, recomanem el disseny de tipus “U-invertida” o similar, tal com recomana aquest MANUAL D’APARCAMENTS DE BICICLETES.

A les fotos següents, es pot comprovar la poca eficàcia de tenir un bon cadenat en un aparcament de tipus “roda” i també el risc que suposa tenir un cadenat dolent, tot i disposar d’un bon aparcament. En tractar-se de recintes tancats, el risc de robatori no és tan elevat com si estigués a la via pública.

Bon cadenat i aparcament “roda”               Bon aparcament i cadenat dolent
DSCF7626   2014-10-02 11.31.42  

La butlleta de participació

DSCF7615 DSCF7616

FES CLIC AQUÍ PER DESCARREGAR LA BUTLLETA (PDF)

Cartell_5Dies  Butlleta_5Dies

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.