El BiTer celebra el Dia Mundial de la Bicicleta i la nova Ordenança de Mobilitat

05/06/2020. Canal Terrassa. [ENLLAÇ] L’Associació BiciTerrassa Club (BiTer) volia celebrar aquest dijous, 3 de juny, el Dia Mundial de la Bicicleta amb una acció demostrativa a la remodelada avinguda Jacquard, però la pluja ho ha impedit.

El portaveu de l’entitat, Hàritz Ferrando, s’ha mostrat molt satisfet per l’aprovació per unanimitat en el darrer ple de la nova Ordenança de Mobilitat que atorga a la bici la categoria de vehicle prioritari.

Aquesta entrada s'ha publicat en Accions del BiTer, La bicicleta a Terrassa i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El BiTer celebra el Dia Mundial de la Bicicleta i la nova Ordenança de Mobilitat

  1. Retroenllaç: El BiTer celebra el Dia Mundial de la Bicicleta i la nova Ordenança de Mobilitat | El Portal de les entitats de Terrassa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.