El BiTer ha entregat aquest dimarts 14 de febrer, una bicicleta al grup de joves de l’Esplai Can Tusell. El passat 3 de gener, un grup de 13 joves d’aquest esplai van fer una sortida urbana amb Guies Ciclistes del BiTer per la ciutat (VEURE ARTICLE), i després de l’activitat, va sorgir la idea de poder disposar d’una bicicleta per ser usada pels membres de l’esplai. Aquesta bici ha estat posada a punt pel veterà dels socis del BiTer, Narcís Oller, i expert mecànic, i ha estat entregada per Haritz Ferrando, membre de la Junta del BiTer.
-
Ens trobaràs tots els dijous a les 20h, a la plaça de les Teixidores (Casa Baumann), per fer una passejada amb bici tranquil·la per la ciutat.
-
Articles recents
- Policia Municipal i BiTer col·laboren per prevenir l’assetjament a ciclistes
- Digues SÍ a la bicicleta!
- BiTer i Policia Municipal col·laborem per donar a conèixer la nova ordenança de mobilitat
- Guia de la nova ordenança de mobilitat de Terrassa
- Publicada la nova ordenança de mobilitat de Terrassa
- La sostenibilitat en el transport: la importància dels canvis en les persones i en les mercaderies. El transport de l’última milla.
- Pedagogia per evitar assetjaments a ciclistes (article)
- El BiTer desitja un bon inici de curs i recomana també anar-hi a peu o amb bici
AIXÍ NO! #LesBicisperlaCalçada