El diumenge 13 de març de 2016, hem tornat a ser presents al Picnic Jazz, oferint informació i un aparcament de bicis vigilat i gratuït. Ha passat 20 bicicletes per l’aparcament i molta gent a informar-se. Ha estat la 4a edició en la que participem. Fotos de l’any passat.
El BiTer ha estat present al Picnic Jazz
Articles Relacionats
-
Ara sí! Fes el teu donatiu per portar l’aparcament de Sant Roc als tribunals
Bici Terrassa Club1 de juny de 2026 -
El BiTer tornem a participar a la Fira Activa’t pel Medi Ambient (diumenge 7 de juny)
Bici Terrassa Club25 de maig de 2026 -
ADENC i BiTer presenten al·legacions contra el projecte de pàrquing del Portal de Sant Roc
Bici Terrassa Club29 d'abril de 2026







