Debat electoral sobre mobilitat Terrassa 2015

L’Ègara Fòrum Mobilitat (EFM) i el BiTer hem organitzat un debat electoral municipal a Terrassa, on els representants de les 8 candidatures a l’ajuntament de Terrassa convidades han respost diverses preguntes sobre mobilitat i han tingut temps per a rèpliques. Aquest és el segon cop que l’EFM organitza un debat electoral al voltant de la mobilitat, després del debat de 2011.

El debat es va celebrar el dilluns 27 d’abril de 2015 a les 18.30 hores a la Sala d’actes de la Biblioteca Central de Terrassa (passeig de Les Lletres) amb la sala plena.

Veure les propostes del Pla de Mobilitat de Terrassa 2015-2020:

DIAGNOSI / AUDIOVISUALPROPOSTES

Aquesta entrada s'ha publicat en Mobilitat sostenible i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Debat electoral sobre mobilitat Terrassa 2015

  1. Retroenllaç: Debat electoral sobre mobilitat Terrassa 2015 | El Portal de les entitats de Terrassa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.