La cimera mundial de París ha de ser decisiva per a que els governants del món canviïn les polítiques, però tots nosaltres, ciutadans/es de les ciutats de la Terras, hem de fer la nostra acció local. Prou de fer servir el cotxe o la moto sense una raó de pes! Anem a peu, amb bici o amb transport públic. És una qüestió de supervivència.
-
Ens trobaràs tots els dijous a les 20h, a la plaça de les Teixidores (Casa Baumann), per fer una passejada amb bici tranquil·la per la ciutat.
-
Articles recents
- Guia de la nova ordenança de mobilitat de Terrassa
- Publicada la nova ordenança de mobilitat de Terrassa
- La sostenibilitat en el transport: la importància dels canvis en les persones i en les mercaderies. El transport de l’última milla.
- Pedagogia per evitar assetjaments a ciclistes (article)
- El BiTer desitja un bon inici de curs i recomana també anar-hi a peu o amb bici
- Entrevista: «La nova ordenança converteix Terrassa en una ciutat amable per la bicicleta» (La Torre del Palau)
- PEDAL A PEDAL, nou plànol ciclista amb les distàncies i els temps
- El BiTer celebra el Dia Mundial de la Bicicleta i la nova Ordenança de Mobilitat
AIXÍ NO! #LesBicisperlaCalçada