Convocatòria de propostes per posar una escultura a la plaça de la Bicicleta de Terrassa

42El passat mes de març, es va inaugurar la plaça de la Bicicleta de Terrassa (veure notícia). Ara des del BiTer, en coordinació amb l’Ajuntament de Terrassa, fem una convocatòria pública per rebre propostes per posar una escultura que identifiqui visualment la plaça i que tradueixi en obra d’art el text que apareix a la placa.

Les propostes s’han d’enviar fins al 30 de setembre de 2015 a l’adreça info@biter.cat en format PDF i han d’incloure:
– Explicació breu del sentit de l’escultura.
– Planta, alçat i perfil , amb les mides.
– Pressupost econòmic.
– Estimació temporal de temps de desenvolupament en taller, muntatge i instal·lació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Accions del BiTer i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Convocatòria de propostes per posar una escultura a la plaça de la Bicicleta de Terrassa

  1. Retroenllaç: Convocatòria de propostes per posar una escultura a la plaça de la Bicicleta de Terrassa | El Portal de les entitats de Terrassa

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.