El BiTer felicitem l’acció de l’Ajuntament de Terrassa d’augmentar els barris que són zona 30 i esperem que abans del 2020 veiem tots els barris de la ciutat convertits en zones 30.
Hem demanat al Servei de Mobilitat que augmenti la senyalització del pictograma de la bicicleta a la calçada per fer més conscients a la resta de conductors/es que es tracta d’un espai compartir i cal respectar a les persones que anem amb bicicleta: sense pressionar i sense fer avançaments perillosos.
Cal recordar la definició de la zona 30, segons el Reglament General de Circulació:
“Zona a 30. Indica la zona de circulación especialmente acondicionada que está destinada en primer lugar a los peatones. La velocidad máxima de los vehículos está fijada en 30 kilómetros por hora. Los peatones tienen prioridad.” Per tant, cal que les persones que condueixen vehicles tinguin en compte que les persones vianants tenen prioritat a TOTA la zona 30, hi hagi o no pas de vianants.
[…] El BiTer felicitem l’acció de l’Ajuntament de Terrassa d’augmentar els barris que són zona 30 i esperem que abans del 2020 veiem tots els barris de la ciutat convertits en zones 30. Hem demanat al Servei de Mobilitat que augmenti … Continua llegint → […]
[…] Hem demanat al Servei de Mobilitat que augmenti … Continua llegint → […]